بازار رضا مشهد

مرکز خرید سنگ های قیمتی در مشهد کجاست؟

مرکز خرید جواهرات و سنگ های قیمتی در مشهد

امروز با یک مقاله ی بسیار متفاوت در خدمت شما همراهان عزیز الناکس هستیم.

اگر براتون تابحال سوال شده که در مشهد مرکز خرید را پیدا کنید که سنگ‌های قیمتی و جواهرات بصورت عمده و زیاد داشته باشد کجاست با ما همراه باشید.

مرکز فروش سنگ‌های قیمتی در بازار رضا، واقع در شهر مشهد  قرار دارد. این مرکز یکی از معروف‌ترین مراکز فروش سنگ‌های قیمتی در شهر مشهد است و انواع مختلفی از سنگ‌های قیمتی مانند الماس، زمرد، یاقوت، عقیق و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشندگان با تجربه سال های زیادی است که در این بازار در خدمت خریداران و زائران عزیز هستند. با خرید از فروشندگان با تجربه و دانش کافی در زمینه سنگ‌های قیمتی بهترین خرید را داشته باشید. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید.

تصویری که در پایین مشاهده میکنید یک عکس بسیار قدیمی از قدیمی ترین بازار مشهد است بنام (( بازار رضا )) که از سال 1354 در مشهد افتتاح شده. طول تقریبی این بازار 1 کیلومتر است و عرض آن 33 متر .

 

در طبقه ی پایین بازار انواع اصناف هستند که به کسب و کار خود فعالیت میکنند. اما در طبقه ی بالا که هدف ماست دکان های سنگ فروشی و جواهر فروشی هستند که بیشترین تنوع از سنگ های قیمتی مانند: عقیق ، یاقوت ، زمرد ، توپاز، فیروزه و سنگ های کمیاب را داراست.

آدرس بازار رضا : مشهد _ خیابان امام رضا _باب الجواد حرم مطهر رضوی -طبقه دوم.

بدلیجات الناکس

با هر سلیقه ای میتوانید محصولی زیبا و خاص  با جنس های مختلف اعم از اطلاروس و استیل و برند های مختلف مثل ژوپینگ  را در الناکس بیابید. الناکس با بیش از 20 سال سابقه تمامی زیورآلات آقایان ،زیورآلات بانوان، زیورآلات کودکان ، زیور آلات  اعم از گوشواره،گردنبند،دستبند،دستبندو …. را در طرح ها و اجناس مختلف برای خرید عمده و تکی با برند های معتبر در اختیار شما قرار میدهد.

آدرس ما: مشهد -جنب بازار رضا بین شیخ طوسی 7 و 9

سفارش عمده ی کالاها شماره ی 09151027464
عضویت در پیج اینستاگرام فروشگاه الناکس
 کانال تلگرام فروشگاه الناکس

 

بدلیجات مردانه
زیورآلات آقایان
بدلیجات
زیورآلات بانوان
بدلیجات
زیورآلات کودکان

مطالب مرتبط

گران ترین سنگ های دنیا

یک دیدگاه بگذارید

موارد ضروری با علامت * مشخص شده اند. کدهای HTML مجاز نیست

x

Theme Settings